مصاحبه آرشیو خبر ها
پیرلو : یوونتوس ؛ بهترین انتخاب برای من

پیرلو : یوونتوس ؛ بهترین انتخاب برای من

بازیساز پرتجربه ی بانوی پیر اعتقاد دارد که یوونتوس ، بهترین تیم برای ادامه فعالیت حرفه ای او در دنیای فوتبال است . این هافبک 34 ساله تصریح کرد که اخیرا پیشنهاداتی از خارج از ایتالیا دریافت کرده است ، اما برای باقی ماندن در یوونتوس ، تمام آنها را رد کرده است. مصاحبه آندره آ پیرلو را با اسکای اسپرت می خوانیم .

"در چند سال اخیر ، من پیشنهاداتی مبنی بر فعالیت در خارج از ایتالیا دریافت کرده ام ، اما در نهایت تمامی آنها رد شدند تا من در تورین بمانم . به نظر من اینجا بهترین شرایط برای ادامه فعالیت من وجود دارد."

"این سومین سال حضور کونته در یوونتوس است ، اما اشتهای پیروزی کماکان در تیم بدون تغییر و در بالاترین سطح وجود دارد . سبک و تاکتیک بازی ما تغییراتی داشته است اما اهداف ما بدون تغییر باقی مانده اند . ما تجربه و پختگی یافته ایم ، چیزی که برای نتیجه گیری بهتر ما را کمک می کند."

"ما از جام باشگاه های اروپا کنار رفتیم ، اما حال تمام تمرکزمان بر روی لیگ اروپا است . هرچه اهداف ما جاه طلبانه تر باشند ، موفقیت بیشتری به دست می آید."

در ادامه ، آندره آ از حریف روز یکشنبه یوونتوس ، ناپولی و تمدید قرارداد چزاره پراندلی می گوید.

"ما هدفمان مشخص است. ناپولی تیم بزرگی است و 20 امتیاز اختلافی که در جدول میان دو تیم وجود دارد ، در زمین مسابقه هیچ معنی و مفهومی ندارد. در دیدار رفت ما در برابر ناپولی عملکرد فوق العاده ای داشتیم . آنها برای پیروزی به تورین آمده بودند ، اما ما به بهترین نحو بازی را کنترل کردیم . ما برای دیدار برگشت نیز مانند همیشه برای پیروزی به زمین مسابقه خواهیم رفت."

تمجید پیرلو از ستاره آرژانتینی خط حمله یوونتوس

"او حقیقتا بازیکنی توانمند است . پیش از اینکه به یوونتوس بپیوندد ، همه ما از کیفیت بالای او آگاهی داشتیم . او در انگلستان افتخارات پرشماری را به دست آورده است . کارلوس بعد از پیوستن به یوونتوس ، در مدت زمان کوتاهی ، توانایی بالای خود را نشان داد."

"تمدید قرارداد پراندلی ؟ ما از این اتفاق بسیار خوشحالیم . او عملکرد خوبی داشته است و اعتماد کردن به پروژه ای که وی در نظر گرفته است ، بهترین تصمیم است."

پیرلو و لقبی که هواداران یوونتوس به او داده اند : "پروفسور"

"پیش از این و در میلان ، هواداران روسونری این لقب را به سیدورف داده بودند . اما در یوونتوس ، هواداران من را با این لقب می خوانند . من به این عنوان علاقه زیادی دارم."

"گروه ترجمه انجمن یوونتوس"
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
امید گوهری
امید گوهری«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: